m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dimarts, 5 d’agost del 2008

SET POEMES D'ANIVERSARI

IV


No t'ennueguis amb records. Set claus

barren set portes. Saps prou bé què hi ha

darrera cadascuna per tornar-hi

amb el pretext d'enyors o negligències.

No s'esmena la vida ja viscuda

i aquest crepuscle de balaix desvetlla

noves veus que vulneren tots els límits.

Guarda la trista borra dels secrets

al fons obscur de qualsevol butxaca.

Que no t'exclogui el vent dels seus combats

ni la mar, dels seus ocis. Per colrar-te

de nou la pell hauràs d'obrir finestres.

No sentis massa pietat de tu.

Llença les claus i aprèn-te més encara.

Miquel Martí i Pol

SET POEMES D'ANIVERSARI

7 comentaris:

  1. Llencem les claus, doncs i que entri una nova llum per les escletxes.

    ResponElimina
  2. Totalment d'acord veí, llencem-les i descobrim noves portes i finestres per obrir... aprenent-nos més encara...
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. El meu amic Miquel, sempre present en les nostres vides per mitjà de qualsevol de les seves poesies, entranyable i de vida dura.

    ResponElimina
  4. ...entranyable, vida dura ... i sempre tan tendre i sensible... m'arriba al cor...

    ResponElimina
  5. Hola... preciós... gràcies per la recomanació..

    ResponElimina
  6. de res cesc!
    jo me'l rellgeixo sovint i sempre em suggereix noves mirades a vells problemes...
    petonets guapo!

    ResponElimina
  7. "No s'esmena la vida ja viscuda"...
    Quanta raó aquest vers.

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...