m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dijous, 21 d’agost del 2008

oportunitats...

Buidar-me de tu.
Buidar-me de tot.
Nu el cor.
Nua l'ànima.

Buidar l'esperit.
Buidar-me del tot.
Sentir-me buida ...
per tornar-me a omplir.



Omplir-me de cel,
de llum,
de sol,
de mar,
d'aire,
de foc,
d'aigua,
de lluna,
de llàgrimes,
de bosc,
de flors,
d'aromes,
de colors,
de dubtes,
de desitjos,
de tendresa,
de somriures,
...
Omplir-me de vida
...
Omplir-me de mi
i tornar a començar.

8 comentaris:

  1. Preciós....

    et deixo un ptonet tendre per començar a omplir ***!!

    =;)

    ResponElimina
  2. Encantador!! No deixis de fer-ho i no tinguis por a començar de nou!!! Petons!!!

    ResponElimina
  3. hypatia...
    gràcies, els petonets tendres donen molta força i omplir-se de petonets sincers és una bona manera de recomençar...


    instints...
    la por sovint ens paralitza i no ens deixa avançar...així que deixarem pors i inseguretats enrera i farem nous passos per tornar a començar...

    abraçades per totes dues...

    ResponElimina
  4. Qui no desitja omplir-se de tot aixo. Precios.

    ResponElimina
  5. no hi ha res com poder omplir-se d'algú o d'alguna cosa quan estàs buit.. sinònim de satisfacció personal.

    gràcies per passarte pel meu racó! un petó.

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...