m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dimecres, 13 d’agost del 2008

missatges... mòbils?

Fa temps pensava que no necessitaria el mòbil per res. Un altre element inútil a afegir a la ja engruixida llista d'artefactes amb què guarnim i engalanem el nostre dia a dia.
Trobava estrany (i fins i tot ridícul) veure gent parlant per telèfon al carrer, a les botigues, a l'autobús,...
Evidentment, ara ja s'ha convertit en un element gairebé (im)prescindible per a la majoria de mortals (també per a mi, eh?).
Però ara no volia parlar de la (in)conveniència de l'aparell, sinó dels missatges escrits que enviem.
Com resumir en unes ratlles sentiments, emocions, estats d'ànim, l'amor...(ai! l'amor...), desitjos, companyia, bon rotllo,...
Qui em digui que això no és un bon exercici d'escriptura... Potser hauríem d'aprofitar l'avinentesa (si és que alguns no ho heu fet ja, imagino que sí) i introduir un nou model textual a les classes de llengua: missatges a mòbils, xats i altres... Haurem d'anar practicant per poder ajudar els nostres alumnes. O potser seran ells qui ens hauran d'ajudar? Però això ja serien figues d'un altre paner...
Anem a la nostra...
N'envieu/rebeu sovint?
Quins tipus de missatges us agrada enviar/rebre?

Aquí en va una mostra dels que he enviat...

"Volar a espais nous obre perspectives diferents de la quotidianeïtat que ens acompanya. Noves mirades i nova llum, aire fresc que ens acaricia i omple de força. Gaudeix i viu intensament el temps que t'ha estat donat. T'estimo."

"Esperava la teva trucada amb el mòbil sota el coixí. Dolços somnis, llavis tendres, racons humits. Un petó."

"L'amor sense llibertat no té sentit. Estimar amb i en llibertat és la única manera que conec de construir una realitat sincera i sòlida. Sigues lliure i feliç. T'estimo."

"Hola estimat, si tanco els ulls puc imaginar-me passejant al teu costat i assaborint la calma de la tarda. Et penso, et desitjo i et trobo a faltar. Tinc ganes d'abraçar-te. Un petó càlid, tendre i amorós."

"Cal saber morir una mica cada dia per poder renéixer amb tota la força i la il·lusió que ens mereixem a cada instant. Gaudint i compartint aquestes certeses construim el nostre present pas a pas. Endavant!"

Va, us convido a participar activament i enviar aquí o al meu correu missatges que guardeu al mòbil per raons diverses...
Si en tinc uns quants (mínim dos,... jejeje) els publicaré en algun altre post i els aniré guardant en una capseta màgica...
Ànims!

6 comentaris:

  1. "... pq la màgia està feta de coses petites, pq la màgia és en un somrís i una abraçada, pq magia, ets tu... tstm!!"

    ResponElimina
  2. mmmmmm ...
    que bonic rebre aquest missatge...
    Gràcies pel teu regal hypatia!
    ;)

    ResponElimina
  3. "Norma ens ha deixat i per fi pot descansar"10.09.2007.
    En vols un altre?
    "No entrendras mai res, de fet no has entes mai res...l'odi presideix la teva vida... ets destructiva amb tothom...on son els teus amics?..." aquesta darrer el va escriure el darrer home que he posat i posaré en la meva vida, i estava borratxo... ja m'agradaria tenir missatges com els vostres, ja.

    ResponElimina
  4. Menta, estic convençuda que aquest home no es mereixia gaudir de la intensitat, el color i la frescor de la menta acabada de collir...
    El meu missatge per a tu:
    Cal prendre's cada entrebanc del camí com un aprenentatge nou a fer i així poder anar més enllà de tu mateixa. Si em dónes la mà podrem compartir una part del camí, m'anirà bé gaudir de la teva sensibilitat... i escoltar la tendresa dels nostres silencis.

    Una abraçada

    ResponElimina
  5. menta,
    "avui, la lluna galtarrodona sortirà amb un petit somrís primerenc.... és x tu, i si la mires et picarà l'ullet!! una abraçada d'estrelles"

    ... per aki tens els teus amics!!

    =;)

    ResponElimina
  6. ostres!
    gràcies mar per estendre'm la mà.
    hypatia,
    miraré la lluna aquest vespre i esperaré que em faci l'ullet, malgrat que avui hi ha eclipsi!!!

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...