m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dimarts, 20 de maig del 2014

oportunitats oportunes...

Hi ha dies intensos.
Hi ha dies que una sèrie de fets viscuts les darreres setmanes, s'enfilen i prenen tot el sentit.
I avui ha passat.

Un dia intens,
un dia en què te n'adones que tot el que vius és una oportunitat i res és casualitat.

Dies que tot lliga, i allò que semblava una mala passada,
finalment es converteix en un fet necessari i oportú.
Absolutament oportú!

És la vida en si mateixa que està farcida d'oportunitats,
les necessàries per fer-ho tot més intens i autèntic.
I quan les veiem, quan les veig...
em fan somriure.

I em sento afortunada de poder-les veure i viure.
Un dia de luxe, ple de màgia...



15 comentaris:

  1. La vida és com una taronja, si volem beure el seu suc, nosaltres som qui l'hem d'exprèmer. Feliços dies rodons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí Joan..
      Feliços i ben espremuts... com ha de ser!

      Elimina
  2. La meua biografia és una gran pèrdua, així en general.

    ResponElimina
  3. Cada dia és una capseta plena d'oportunitats, unes s'aprofiten, altres es perden, si al cap del dia hem pogut aprofitar-ne unes quantes tot això que ens emportarem!!
    Bona setmana, o el que queda!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant Lluna.
      Tan de bo tots els dies siguin plens de sorpreses.
      Bon cap de setmana ja gairebé!
      I benvinguda també!

      Elimina
  4. Celebro molt que hagis tingut un dia magnífic, de tant en tant, dies així et reconcilien amb la humanitat, i estic d'acord que quan les coses rutllen bé no sol pas ser qüestió de casualitats...
    Per a mi aquests dies amb el temps tan canviant, són en són massa de bons!
    Que en tinguis molts de dies com aquests!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també et desitjo dies ben plens d'oportunitats...
      i ànims que aviat vindrà temps més plàcid, m'ha semblat olorar l'estiu darrere els núvols!
      Una abraçada!

      Elimina
  5. Ai, ai, volia dir que" no en són"...( ja es nota)

    ResponElimina
  6. oportunitats, casualitats.... tantes coses....
    em va agradar molt tornar-te a veure
    causalitat ????

    ResponElimina
    Respostes
    1. a mi també em va fer il·lusió retrobar-te de nou...
      i no, estic segura que no va ser casualitat...
      segur que, per alguna raó que ara desconeixem, hem tornat a coincidir...
      fem un cafè?
      ;-)

      Elimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...