m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dissabte, 24 de desembre del 2011

jo vull aquest nadal!

Si pogués triar...



sense dubte em quedo amb aquest nadal...
en el que regalar és infinitament més important que rebre...
  en el que donar és infinitament més gratificant que esperar...
     en el que estimar és el millor que podem decidir que ens passi....
                                                                                                                   
                                       sigueu molt feliços!
                                    us desitjo un  Bon Nadal!


15 comentaris:

  1. qui pensi que la gràcia dels regals és rebre'ls... no ha entès gaire cosa...
    un cop, quino, en una tira de mafalda, posava en boca del pare d'aquesta, mentre portava els regals de reis, alguna cosa així com: ser terrorista de la felicitat , per allò de la nocturnitat i premeditació...

    donar estimació es immens...
    estimar, saber, intentar saber estimar, és el millor que ens pot passar...

    si, a sobre, tenim la sort que algú també ens estimi, ni que sigui una estona...
    aleshores, sols per això, per haver-se sentit estimat, ja val la pena haver viscut aquesta vida...

    gràcies dolça nina per aquest post,
    per aquest regal...

    que no et faltin mai somriures...

    un petó dolcíssim, de torró
    Bon Nadal, mar
    :¬)*******

    ResponElimina
  2. Estic amb tu: donar i estimar...

    Bona nit, guapa, i bon Nadal!

    ResponElimina
  3. Tan de bo tothom pugués viure el Nadal que tingués ganes de viure, el Nadal que el fes feliç. Tan de bo tothom pugués viure la vida que l'omplís...

    És bonic rebre, però encara més bonic és veure la cara de qui rep, sense dubte!

    Bon Nadal, Martona, i molta salut i molt d'amor pels temps que s'atansen.

    ResponElimina
  4. No hi ha dubte que la satisfacció de veure la cara d'il·lusió d'un nen (sobretot) en obrir un regal no té preu. En canvi, en aquest part de la Terra, estem massa acostumats a rebre regals.

    Jo també em quedo amb el teu Nadal i el vídeo... m'ha fet plorar (ja us dic jo que el Nadal m'estova).

    Bon Nadal! :)

    ResponElimina
  5. Bon Nadal, Mar.
    Penso com tu: regalar, donar, estimar... potser somiar... :-)

    ResponElimina
  6. Molt bon Nadal Mar! Un potxó ben dolç!

    ResponElimina
  7. Quina gràcia aquest vídeo, el nostre egoisme ens fa pensar que el nen només espera el seu regal, pero el que realment emociona es veure que es ell el que vol regalar!!!!!!!!
    Es preciós, m' ha emociona't!!!!!!

    Petons i et desitjo molta energia, perque poguis complir encara que sigui només un dels teus somnis!!.
    Fins aviat!!
    Bon Nadal.

    ResponElimina
  8. donar està molt bé, però fins que no trobes el regal correcte per la persona et pots tornar boig buscant xD

    ResponElimina
  9. Molt bonNadal, Mar!!!
    i si, a mi tb m'agrada molt aquest Nadal! entre tots el farem possible, i l'anirem escampant.

    ResponElimina
  10. L'has encertat de ple...mar donar és més gratificant que rebre....estimar estimar sempre molt bons Nadal guapissima!

    ResponElimina
  11. No en tinc cap dubte de que tu/vosaltres (els berlinesos) em vas/vàreu regalar un dels millors moments d'aquest Nadal.

    Molt Bon Nadal, Marta!!!

    ResponElimina
  12. Jo m'he sentit estimada tota la vida i és el millor que m'ha passat.
    Ara que els records em fan plorar, m'he posat a navegar per la llum platejada que deixen els bocins de lluna del teu bloc. Tots els comentaris del Nadal han esvait una mica la meva tristesa.M'he adonat que he sigut rica amb amor. Bones festes de Nadal, Marta. Un petó.
    Pepita

    ResponElimina
  13. Una abraçada, mar i que no et faltin mai les ganes de donar, de regalar i sobretot d'estimar.

    L'amor sense cap dubte és el millor que podem decidir que ens passi. :) M'ha agradat aquesta frase. Decidir que ens passi...

    ResponElimina
  14. L'amor mou muntanyes, fronteres i per suposat felicitat. Estic d'acord amb tu, jo també vull aquest Nadal. BON ANY NOU!

    ResponElimina
  15. Gràcies a tots pels vostres comentaris...

    La vostra companyia és un immens regal per a mi!

    Gràcies a tots i totes... de debò!

    Petons i una abraçada gran i sincera...

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...