m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dijous, 3 de juliol del 2008

OBRE'T



Obre les portes!

Obre les finestres!
No et tanquis en aquesta capsa mal anomenada felicitat.

Tot es mou al teu costat i ni te n'adones!
Sempre capficada en conservar, conservar, conservar,...

Conservar?
Conservar què?
Fes una passa més, atreveix-te a mirar més enllà de les quatre parets que has aixecat i que et protegeixen.

HI HA VIDA MÉS ENLLÀ!
HI HA MOVIMENT!
HI HA GENT!

Atreveix-te a fer allò que mai t'has permès.
Atreveix-te a sortir de la zona de seguretat.
Trasbalsa't,
deixa't trasbalsar!
Obre les portes i finestres, alena amb força l'aire fresc, nou, lliure, fugaç,...
Et sentiràs nova, fresca, diferent, poderosa,
amb una vida plena de noves sensacions per viure.
ATREVEIX-TE!

4 comentaris:

  1. Aquest és l'esperit...
    cada dia faig un passet...
    no m'aturo...
    cada cop sóc més atrevida...
    però encara queda camí per recórrer...
    per sort!

    ResponElimina
  2. Llença't, que deia aquella cançó jovenívola...

    ResponElimina
  3. de vegades...
    em fa por fer-me mal...
    de vegades...
    penso que valdrà la pena...
    de vegades...
    faig un pas endavant...
    i d'altres...
    un pas de costat...
    de vegades...
    costa...
    de vegades...
    és més fàcil...
    així vaig fent...

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...