m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

diumenge, 15 de juny del 2008

VULL ABRAÇAR-TE





Vull abraçar-te
i fondre'm en els teus braços.
Vull sentir-me acollida i protegida.
Vull amotllar-me al teu cos
i sentir la teva pell.
Tancar els ulls i confiar,
volar i imaginar.
Vull sentir-me lliure
però unida a tu
amb aquesta abraçada
dolça, sincera, acollidora.
Vull fondre'm
en una abraçada inoblidable,
i xiuxiuejar-te a l'orella
tot el que he arribat a esperar-te
i tot el que t'he desitjat.
Tancar els ulls i perdre el món de vista...
Només tu i jo...
Nosaltres...
Complicitats desitjades.
Dits entremaliats recorrent nous camins
assaborint noves sensacions.

I altre cop l'abraçada...
honesta, ferma, suau,...
travessant el cos,
viatjant per l'inconscient,
arribant directa a l'ànima...
I,... fent somriure l'esperit.

4 comentaris:

  1. Marta, ara que he començat a fer meditació, aquest text el percebeixo diferent. M' agrada pensar que aquest ser estimat sóc jo mateixa amb la meva esència, per una part, sóc aquella que vol estimar-me , donar me llibertat i abraçarme i protegir-me amb el major i real amor i per l' altre sóc la Carmen que busca estimació dels altres ,sense adonarme que només tinc que mirarme a mi mateixa i correspondre' m sincerament.
    Un text realment sensible , detalliste, colorista, sensual i bonic com tu. Molt maco. T' estimo,
    Carmen

    ResponElimina
  2. Gràcies Carmen, celebro que aquest escrit et faci sentir tot això.
    Un petonet guapa...

    ResponElimina
  3. Preciós, com sempre, Mar. Molt més nítid si tanco els ulls...

    ResponElimina
  4. sents la força del desig d'abraçar company?
    sents la força de l'abraçada?
    m'encanta que t'arribi clarament quan tanques els ulls...
    ;)

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...