m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dilluns, 29 de setembre del 2008

De Seshat: carta oberta a Venus...


Benvolguda Venus,
em van encantar les teves MANS.
Mans que segueixen dits...
acompassant carícies, respectant silencis, amb ritmes suaus i bona harmonia.
Quin plaer sentir vibracions tan properes tot i la distància que ens separa...
La veritat és que em sento a prop teu, i potser compartint somnis secrets (a cau d'orella, xiuxiuejant, sense fer soroll,...) encara me'n sentiré una mica més...
Tinc ganes de compartir somriures de complicitat i sinceritats amagades tants segles!
No et passa a tu, que després de tant de temps de silenci, et brollen les paraules per tots els porus de la pell?
Esperant rebre ben aviat notícies teves...
petons i abraçades divines...
SESHAT

(per cert, no hi donem massa publicitat a aquesta correspondència, em penso que a la meva amfitriona no li faria gaire el pes...)

16 comentaris:

  1. Seshat, shhhhh, no pateixis. No li diré res al meu amfitrió. Però aquesta nit, quan dormi, t'escriuré uns bells mots.

    ResponElimina
  2. Oh m'he quedat sense paraules quina sensibilitat.

    ResponElimina
  3. Molt bon escrit, paraules tant maques costen de sentit avui en dia.

    ResponElimina
  4. Jo crec que a Venus també li agradarà aquesta carta tan sensible. Haurem d'esperar les seves paraules de resposta... Un petó.

    ResponElimina
  5. Xxxxttt!
    No crideu que encara ens sentirà... la mestressa està tan ocupada amb el seu tràfec del dia a dia que ni temps té de treure el cap per aquí...
    menys mal!

    Venus!
    ja veig que m'has llegit la primera!
    quina il·lusió!
    no, no, tampoc no direm res al company no fos cas que ens delatés...
    espero les teves ratlles...
    petonet!

    striper,
    gràcies, sensibilitat immortal a flor de pell...

    instints...
    gràcies bonica!
    guardant tant bé el secret et guanyaràs la confiança de les deesses...

    endsi,
    són paraules guardades fa milers d'anys que surten de tant en tant quan els sentiments i les emocions afloren del fons de l'ànima...

    fada!
    benvinguda! espero que sí que li agradin... jo crec que com ja ens ha avançat (signa amb el nom del seu amfitrió: company de venus) aviat em respondrà, no?

    una abraçada a tots!

    ResponElimina
  6. Quines declaracions més intencionades :)

    ResponElimina
  7. Cesc, o pot ser són intencions declarades... ;)

    ResponElimina
  8. Seshat, estimada, ja tens les ratlles que et vaig prometre. Fetes una mica a correcuita mentre l'amfitrió dormia. Un beset.

    ResponElimina
  9. cesc i guspira...
    us veig molt enjogassats amb les paraules...
    jocs de paraules,
    paraules i jocs,...
    tot el mateix...
    viure i gaudir, gaudir i viure,...
    mmmm... ja veig que imagineu el més enllà... així m'agrada!
    deixeu volar la imaginació i expliqueu-nos secrets també...

    venus, ara me n'hi vaig a llegir-les...
    (sense fer soroll per no aixecar sospites!)

    petonets engrescadors...

    ResponElimina
  10. eiii, que les sospites ja les heu aixecat! Una pregunta... vas sense fer soroll a despullar paraules? ;-) Perdona, però és que m'encanten els jocs i si són de paraules, també!
    Una abraçada!
    Per cert, què vol dir "tot el mateix..."?

    ResponElimina
  11. Veus, Seshat, com els nostres jocs engresquen aquests cors que ronden per aquestes terres. Ja els farem gaudir,ja! Una abraçada de deessa a deessa.

    ResponElimina
  12. guspira...
    ja veig com t'agraden els jocs de paraules...
    vaig sense fer soroll a cercar paraules despullades... i si no les trobo... les despullo jo mateixa... poc a poc... amb molta cura...
    "tot el mateix" potser sí que no s'entén... volia dir que tant se val l'ordre, fer jocs de paraules o paraules i jocs... viure i gaudir, gaudir i viure...

    venus,
    sembla que tens raó...
    hi ha ganes de jugar...
    imaginem doncs nous jocs...
    jo crec que s'hi apuntaran...
    petonets
    Seshat

    ResponElimina
  13. Cuita que el meu amfitrió no em vegi... Em sembla que li prepararé un beuratge per adormir-lo i poder fer i desfer a plaer.

    ResponElimina
  14. jo també...
    bon escrit
    salut estimada!!

    ResponElimina
  15. ei!
    no havia vist els últims comentaris!

    venus,
    em sembla que els nostres amfitrions deuen tenir molta feina perquè ni protesten ni intervenen ni diuen res...
    potser els hem adormit massa que no veuen els nostres escrits...

    mq,
    gràcies per les teves lloances...
    tu també?
    vols jugar? vols preparar beuratges adormidors? vols compartir complicitats? vols...?

    cuideu-vos molt estimats!
    i sigueu feliços!

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...