m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dissabte, 11 de febrer del 2012

sms... boCins... o sobre el sentit de viure poèticament...



Entre besades i humitats,
llisca el breu perfum
del record dels teus dits.

Floreix el desig.
_________________________________



Aquest podria ser un boCí del nou recull de poemes de la Marta...
O millor dit, un dels sms escrits per a Sexe Mòbil Singular...
No per la seva vàlua literària (més que dubtosa) sinó perquè neix, s'inspira en una idea (genial) de la Marta d'escriure poemes en sms. Més concretament, d'escriure poesia eròtica i enviar-la via mòbil...
(una manera ben bonica d'acostar la poesia a la quotidianitat, no trobes?)

No ho és, un poema seu, evidentment.
Però sí que va ser escrit ahir després d'un vespre en què la poesia,

la sensualitat de les paraules dites i escrites, la màgia de l'art, el poder de la música des del cor...

les il·lustracions dels mots, la calidesa humana, les complicitats...

el joc, els amors, els somnis, els desitjos...

la pèrdua, l'estimació profunda, l'amistat, la vida...

ens van acaronar i ens van enredar en una xarxa fina de gestos, mirades, somriures, emocions emocionants...
talment espurnes de vida escampades a pleret...
com petits regals...

un vernissatge de colors, olors, tactes, tendreses, llunes, mars, flors i fruites brillants...
que van anar trenant boCins de vida viscuts i sentits...
amb un encís molt especial...
com d'un somni de colors fet realitat...
_____________________________________
Gràcies Marta pel regal d'ahir!
I repeteixo... m'encanta el nom del teu nou llibre!
;)

34 comentaris:

  1. Ja he anat passant per tots els posts que parlen d'ahir... tinc la sensació de repetir-me molt.

    Però m'agrada veure que tots estem d'acord: pura màgia!

    Em va agradar seure al teu costat i escoltar i sentir les mateixes coses.

    Una abraçada ben forta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I a mi la teva companyia!
      Sempre tan dolça i riallera.
      Em fas sentir bé quan ets a prop! (no sé si t'ho havia dit mai...)
      Tens un do especial!
      Gaudeix (molt) de la tarda... segur que s'ho val!
      ;)

      Un petó ple de complicitats!

      Elimina
  2. Sentir, experimentar, reviure, escriure, admirar, recordar...Crec que aquests infinitius són un petit bocí dins de més bcins que escampen somriures per tot arreu.
    Va ser un plaer, Mar. Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I per a mi Pilar!
      Petons i encantada de conèixer-te en circumstàncies tan especials!

      Elimina
  3. vaja! veig que anem coincidint tots...
    va ser un vespre màgic...

    de (re)descobrir coses que, tal vegada, sempre hi són, però no sempre sabem on trobar-ho i fer-lo brollar...

    es curiós, tinc la sensació que algunes de les coses que es van llegir estaven escrites especialment per mi...

    potser és allò de l'universalitat del particular...

    va ser un plaer retrobar-te Mar, nina riallera i dolça...
    com a la resta de blogaires !!!!
    que ara no se m'empipi ningú, eh?

    petonets dolços, nina
    :¬)****

    ResponElimina
    Respostes
    1. vespre màgic de (re) descobriments...
      tu ho has dit...

      jo també vaig tenir aquesta sensació que dius de veure'm reflectida en molts poemes dels què es van llegir...
      potser perquè parlaven de llunes, mars, nits i paisatges propers...
      d'amor, de desig, de somriures i de la màgia que tots vam poder compartir...

      un bes dolç poeta estimat!

      Elimina
  4. Gràcies, Mar!
    el teu SMS és ben bonic.
    I el nostre nom de bocins també.
    petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bonica!
      Gràcies a tu pel teu regal de poesia viva!

      Petons i fins aviat!

      (crec que repetiré...)

      Elimina
  5. Has radiografiat l'instant i el recull d'instants poètics i màgics del divendres! i el teu poema també m'ha agrada! ara jo també tinc els bocins de la MartaPS per perllongar la màgia ,cada vegada que els llegeixi em vindrà un bocinet de recital del divendres!
    abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La màgia dura i dura i dura...
      mentre l'anem llegint i recordant, oi?

      Una abraçada guapa!
      Ens retrobem aviat!

      Elimina
  6. Respostes
    1. màgia!
      instants viscuts intensament...
      la màgia de l'amistat que va teixint camins....

      petons màgics per a tu!
      gràcies per ser-hi també!

      Elimina
  7. Allò que molts busquen i no troben, vosaltres vau tenir la sort de viure-ho; poesia, màgia i persones amb qui compartir-ho. Un luxe!!!
    Quina envegeta més sana que em feu!!!!
    Petonssss per aquests bocins tan autèntics, que en definitiva sou els qui traspasseu aquesta màgia!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. doncs sí Dafne...
      un luxe amb totes les lletres!

      anima't per a la propera i viu la màgia en directe!
      una abraçada gran bonica!

      Elimina
  8. És tan suggeridor tot el que expliques! Ho hauré de llegir, està clar que m'he perdut la màgia de la posada en escena.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Llegir-ho està bé, però viure-ho emociona!

      un petó!

      Elimina
  9. La màgia q vas viure la transmets magistralment amb les teves dolces, delicades i encisadores paraules.
    Petonets!

    espero poder viure, escriure algun bocí així algun dia...hehehe!

    ResponElimina
    Respostes
    1. estic completament segura que si t'animes a viure un moment així i el pots compartir amb amics, també ens transmetràs la màgia amb les teves paraules!

      petó!

      Elimina
  10. Em sembla una idea brillant.
    Si senyora. Brillant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. eh que sí?
      ho és i molt!

      cuida't i somriu!
      abraçada màgica!

      Elimina
  11. Màgia, tendresa i complicitat, desprenen les teves paraules.
    Moments ben compartits!.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Audrey!
      moments que no s'obliden i romanen vius en el record i en l'experiència!

      abraçades!

      Elimina
  12. Respostes
    1. me n'alegro!
      petons guapo!

      ja saps que el veí fa festa grossa?
      apunta't va!
      ;)

      Elimina
    2. Fet! Venia a preguntar-te si hi anaves. :) Bien!

      Elimina
  13. em sembla que ja només queda donar gràcies a la Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. i tant!
      les gràcies ja van ser donades en viu i també aquí per escrit! (en el post i en el comentari!)

      però no em cansaria de tornar-ho a fer!

      gràcies Marta!

      Elimina
  14. Un altre llibre eròtic escrit per una dona? En el que portem de mil·leni s'estila que aquest gènere domina aquest gènere.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah si?
      Que en portes el compte?
      No en tenia ni idea... gràcies per la informació!
      Va bé saber-ho!
      Cuida't!

      Elimina
  15. Estic descobrint casa teva Mar, i és molt bonc aquest bloc! ens anirem veient!

    ResponElimina
  16. Benvinguda bonica!
    Gràcies i torna quan vulguis...

    Una abraçada!

    ResponElimina
  17. M'has fet venir ganes de, si més no, fer-li un cop d'ull al llibre.

    Gràcies!

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...