m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

divendres, 3 d’agost del 2012

Somriures i melangies d'estiu

Sense haver marxat del tot,
l'enyor se m'incrusta a la pell.
Un bes perdut,
...errant...
agombola la nostàlgia.


Somric,
ets amb mi.


Tot i el foscam,
la llum s'albira entre quotidianitats.
Allà, al final de l'absència,
el primer raig de sol assuaveix la melangia.

Somric,
ets amb mi.

Sempre.




31 comentaris:

  1. Respostes
    1. Sí Dafne,
      hi ha persones que deixen petja...

      Petons guapa!

      Elimina
  2. Sempre hi haurà algun llum que aclareix el foscam...
    A mi també m'ha agradat.
    petó

    PS: M'agrada la foto de la sortida de sol que has posat de fons :o)

    ResponElimina
    Respostes
    1. La llum sempre s'acaba descobrint!
      Per molt que s'amagui...
      ;)
      petons guapo!

      Elimina
  3. per compaginar absència i somriure cal ser un geni de la vida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó Jesús!
      La vida és genial!

      Una abraçada!

      Elimina
  4. Mira per on... Jo també somric al llegir-te...
    Quina bellesa d'escrit... Podria semblar trist. Però jo el trobo ple de sentiments dolços i, si em permets, somriures
    :¬)
    Petonets dolços, nina estimada...
    :¬)******

    ResponElimina
    Respostes
    1. És així com ho sento!
      M'agrada veure't somriure!
      Petons estimat poeta!
      ;)

      Elimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. A mi també m'agrada i comparteixo somriures...

    Bona nit, bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Carme!
      És un regal poder compartir somriures amb tu!

      Petons guapa!

      Elimina
  7. Maca fotografia i preciós text. Felicitats!

    ResponElimina
  8. A mi tb m'agrada, em despren molta tendresa.
    Per cert, amb una setmana de retard, moltes felicitats!
    Un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per partida doble rits!

      Petons i bones vacances!

      Elimina
  9. Els records poden ser molt vius. Molt bonic com ho expresses :) Com veus somric, tot i que en el fons m'ha entristit.

    ResponElimina
  10. Quan els records són d'aquests és impossible no somriure. Jo també somric! una abraçada

    ResponElimina
  11. Amb algú al costat, prohibit no somriure. Llum, llum!

    ... i petons,

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...