m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dissabte, 21 de juliol del 2012

retornant... al meu ritme... (slow time...)

fa dies que hi dono voltes...
i no sé per on començar de tantes coses que tinc per explicar...

però estic mandrosa...

sento que no flueixen les paraules i això em paralitza

ja fa uns dies que torno a ser per aquí...
us vaig llegint però passo de puntetes encara,
de tant en tant, deixo algunes paraules
però estic desentrenada...


vaig fent,
sense presses...
sense exigències...
a ritme de (semi)vacances...
crec que m'apunto al moviment slow que veig que hi ha per aquí, per aquí i també per aquí...
aquí l'equipatge que m'ha acabat de convèncer...





sí, necessito ritme slow...
massa setmanes sense quasi no poder ni respirar...
necessito recuperar els caps de setmana...
necessito recuperar el meu ritme...







sóc dona slow...
tot i que fa temps que ho sé, ara me n'adono...
llegint La dona veloç d'Imma Monsó, ho acabo de refermar...
no suporto haver de córrer...
necessito el meu temps per fer les coses...

fins i tot pel retorn...


gràcies a tots els qui, d'una manera o altra, heu estat presents durant l'absència...

vaig retornant...
poc a poc, sense pressa però sense pausa...

besets dolços amics!

26 comentaris:

  1. I que duri això de l'slow! més val anar poc a poc que córrer massa i fer-ho tot a mitges!
    Ben retornada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja tens raó ja Alba!
      Més val anar a poc a poc i fer bona lletra...
      Gràcies per ser-hi!

      Elimina
  2. Benvinguda al moviment slow blog!

    M´agraden les imatges que has posat i la teva manera de retornar al teu ritme, també.

    Una aferradeta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies sa lluna!
      anem fent... amb la calma...

      besets!

      Elimina
  3. El plaer de gaudir... a poc apoc... sovint s'escapa entre les nostres mans, però cal intentar-ho

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que sí!
      no deixarem d'intentar allò que creiem que hem de fer!
      (i procurarem que no se'ns escoli entre els dits...)

      besets guapa!

      Elimina
  4. Aquesta és una bona manera de tornar, poc a poc... m'alegro molt de tornar-te a llegir.

    Jo també són una dona lenta... m'agrada gaudir poc a poc de totes les coses. I aquests temps no semblen fets per a nosaltres... mai no hi ha temps de res, mai no hi ha temps per les coses més importants.

    Una abraçadeta lenta i dolça, preciosa, fins aviat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carme!
      Gràcies bonica!
      Buscarem (i estic segura que trobarem) el temps per a les coses importants no?

      Abraçades tranquil·les i relaxades!
      Petons!

      Elimina
  5. D'això es tracta... poc a poc i bona lletra :o)
    Ben tornada
    Ens anem llegint...
    B7s

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí Fra Miquel!
      D'això es tracta!
      Petons i gràcies per ser-hi!

      Elimina
  6. D'això es tracta, d'anar sense preses per gaudir de cada pas.
    Celebro el retorn
    Ens anirem llegint
    B7s

    ResponElimina
  7. i quina pressa hi ha??
    si per fer mes no en podem gaudir..malament
    tu..al teu aire

    benvinguda, bonica

    ResponElimina
    Respostes
    1. No en tenim cap sargantana!

      En gaudirem plenament!

      Gràcies i petons guapa!

      Elimina
  8. Molt ben tornada, i molt bon post per tornar. Les imatges...precioses, i el moviment slow...em sembla perfecta! De vegades anem tan ràpid que no parem als detals, i són els detalls precisament, els que fan d'aquesta vida un lloc més acollidor.

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies bonica!
      Els detalls són els que fan especials els moments viscuts oi?

      Petons preciosa!

      Elimina
  9. Bentornada...anem fent. Hi ha res millor?
    Ens explicaràs "cosetes"?
    Espero que estiguis bé, en forma per tornar a escriure :)
    Petons wapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Joana!
      Anar fent en aquests temps que corren ja és un luxe!
      Aniré explicant si... però poc a poc...
      ;)
      Vaig recuperant la forma i les ganes d'escriure (estava una mica saturada...)

      Petons rebonica!
      ;)

      Elimina
  10. pren tot el teu ritme com vulguis...slow slowly jo he vingut prest quickly quan he descobert que havies tornat a escriure..abraçades!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Elfri per ser quickly i venir rabent a saludar-me!

      Abraçades guapa!

      Elimina
  11. Tots tenim el nostre ritme, i de vegades va més accelerat, d'altres gairebé n'hi va!!! Bnvinguda, i jo també tinc em sento amb un ritme que no és el meu, massa canvis, massa neguits, massa angoixes, ferenen d'alguna manera les ganes d'escriure, de sentir les paraules. espero que tot torni a la calma, i seguir amb ritme!!!
    Celebro que hi siguis, novament!!!
    Petons!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que si ho desitges molt..
      la calma tornarà a regnar a la teva quotidianitat (i més en temps de vacances!)

      Gràcies per ser-hi!

      Petons guapa!

      Elimina
  12. Mil gràcies bonica!
    Petonets i bon estiu!
    ;)

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...