m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dilluns, 28 de maig del 2012

decisions...

aviat finalitza el termini...
ja queda ben poc per acabar el projecte i, darrerament, un motiu important m'empeny a prendre una decisió que canvia radicalment la meva vida...

el motiu...
una possibilitat de feina

la decisió...
desconnectar-me del món on visc i focalitzar la meva energia per acabar la tesi...

sé que és una bona decisió i que  al final valdrà la pena...

sé que hi sou i que em llegiu i us dono les gràcies per haver-me acompanyat fins aquí...
entendreu que no us respongui...

només espero que quan torni encara quedi algú per aquí per poder seguir compartint somriures i llàgrimes... felicitats i tristeses... vida...


només són dos mesos...
sé que passaran ràpid...
i també estic convençuda que us enyoraré...
ja formeu part del meu dia a dia!

petons i somriures!
una abraçada i fins molt aviat!

(perdoneu si no us responc...)

28 comentaris:

  1. Molts èxits, Mar, que sigui un camí bonic! (que segur, segur que ho serà). Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ferran!
      Moltíssimes gràcies!
      El camí, finalment, ha valgut la pena!

      Petons guapo!

      Elimina
  2. Bona feina, mar, segur que passarà ràpid! mai el temps no passa tant ràpid com quan estem ocupats! :)

    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carme bonica!
      Ha passat volant i, sí, he estat una mica ocupada però el temps finalment ha estat ben aprofitat!

      Petons i felicitats avui!
      ;)

      Elimina
  3. Només seran dos mesos, concentrat en acabar la tesi...tot el nostre suport! abraçades! i t'estarem esperant no ho dubtis!

    ResponElimina
  4. No et preocupis.
    Escombrarem l'eixida, regarem les plantetes, donarem de menjar els gats (tens gats? esperem que no s'amaguin!).
    I quan tornis ens trobaràs amb tots el somriures i tendreses que sempre, sempre, sempre ens has regalat a ca teva.
    Esperant-te..

    Et trobarem a faltar nineta... Però...
    Si el tango diu que "20 años no es nada", és que 2 mesos ja quasi han passat!

    Una bossa plena de petons dolços i abraçades immenses, per si et fossin menester.
    Som amb tu, sempre...
    Fins ara, Mar, "la dels ulls dolços"...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Barbo!
      Està tot tan bonic i ben cuidat!
      Ja veig que has fet feina mentre no hi era... i retrobar-vos de nou em fa molta il·lusió!

      Besets dolcets per a tu!
      Gràcies per ser-hi sempre!

      Elimina
    2. Barbo!
      Està tot tan bonic i polit!
      Gràcies per ser-hi sempre!
      Us he trobat a faltar!

      Besets dolços poeta!

      Elimina
  5. No ens n'adonarem (tu i nosaltres) i aquests dos mesos s'hauran esvaït com el fum i tornaràs a ser aquí, escrivint, explicant, compartint...

    Fins ara! Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lluïsa!
      Sense adonar-nos-en o si... ja han passat gairebé dos mesos i ja torno a ser per aquí!

      Petons bonica!

      Elimina
  6. Tu concentra't i fes el que toca. Aquí estarem... o no. Sempre ens quedaran les HV per retrobar-nos ;o)
    Sort i bona feina
    petó

    ResponElimina
  7. Tu concentrat en el que toca...
    Sempre ens quedaran les HV per retrobar-nos
    Sort i bona feina
    Petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Fra Miquel!

      Em vaig perdre la trobada de les HV... però a la propera, hi seré segur!
      Petons i abraçades!

      Elimina
  8. Molta força!!!!
    Un petó ben gran!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies bonica!
      La necessitava i m'ha anat bé que me n'enviessis!

      Molts petons!

      Elimina
  9. molts ànims mar! segur que val la pena!
    petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. kika... ha valgut molt la pena!
      gràcies per ser-hi sempre també!

      Petons i abraçades!

      Elimina
  10. Doncs que et vagi tot molt bé, i fins a la tornada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies bonica!
      Ha anat perfecte!

      Ja torno a ser per aquí!

      Petons!

      Elimina
  11. T'esperarem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Aprofita per agafr algun apunt i després explicar-nos -ho :)
    petons Mar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Joana!
      Tinc moltes coses acumulades per explicar...
      però haig de trobar el moment, han estat dies intensos de molta escriptura i torno una mica mandrosa...
      Poc a poc...

      petons bonica!

      Elimina
  12. En un obrir i tancar d'ulls, MAR. Aquí estarem. Sort. I un petonarro!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ha passat Jordi, ja torno a ser per aquí!

      Gràcies per ser-hi!

      Petons!

      Elimina
  13. Hola Mar,
    No sé per quins set sous, no m'ha sortit un comentari que et vaig fer, fa... mooooolts dies!!! Dir-te que si ens hem trobat, és per alguna cosa, i que el temps passarà i novament tornaràs a ser-hi.
    Que et vagi molt i bé, i aquí ens trobaràs!
    Bona feina, bon estiu, i mil petons!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De vegades passen coses estranyes per la xarxa, però finalment el teu comentari ha arribat a bon port!
      Ja torno a ser per aquí i em fa il·lusió retrobar-vos!

      petons guapa!

      Elimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...