m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dissabte, 19 de maig del 2012

Liebster Blog



"L'alegria més bonica s'experimenta sempre 
com menys l'esperes"!
A. de Saint-Exupéry.


Doncs sí, la Dafne, des del seu Carpe Diem, i amb la seva generositat m'ha concedit 
aquest reconeixement i des d'aquí li vull agrair molt sincerament el seu regal.

Mil gràcies bonica!

Jo, com tu, espero poder seguir compartint amb tots vosaltres la VIDA i seguir descobrint grans persones darrere de cada un dels blocs i fent amics de veritat, tal i com he tingut la sort de viure fins ara!

Blocaires... gràcies a tots!
Sou genials!

Com que no acostumo a participar en aquests tipus de 'cadenes-regal'... 
No per res, només per no haver de forçar ningú a participar-hi... 
Des d'aquí vull fer arribar aquest premi a tots els blocaires que encara seguiu passant per casa meva (sou genials i admiro la vostra paciència i perseverància, de debò!)  i que, si en teniu ganes, el pengeu en el vostre bloc i seguiu amb el reconeixement als blocaires 
que més visiteu o llegiu o als qui els hi tingueu un apreci especial.

Passeu un bon dia!
Petons i abraçades per tutti!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...