m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

diumenge, 20 de maig del 2012

Esclats a la jungla

Esclats a la jungla 
15-5-2012 - Altaïr.

La vetllada transcorre entre amics, anècdotes, paràgrafs d'aventures i somriures de complicitat.

La conversa flueix, les veus de l'autor i l'amic escriptor que el presenta omplen l'espai i alternen entre la seriositat de la lectura i l'espontaneïtat de les vivències compartides.

Encertades picades d'ullet per part de l'Eduard que el Javier no desaprofita per ser ell, tal com és... filòsof i eternament curiós, amb aquell punt d'ironia que tant el caracteritza.

L'aventura, el viatge i la denúncia social com a protagonistes d'una història que promet.  I l'Slocum, el convidat invisible que a voltes treu el nas, a mig camí entre el Corto Maltés, Tintín i Indiana Jones, no ens deixa indiferents.

M'apropo per fer la foto i aprofito un espai lliure per seure. M'enfonso a la butaca i escolto com el Javier (per a mi sempre serà el Xavi) destaca la presència invisible de l'Slocum. Tanco els ulls i l'imagino tal i com el retrata el seu creador i em deixo endur per les terres de Cambodja a cercar les veritats que cal denunciar.

Tot i tenir-ne un esborrany previ a la publicació, confesso no haver-lo llegit sencer encara; però sé que val molt la pena i que el puc recomanar a ulls clucs (les bones crítiques rebudes: aquí i aquí...) avalen les meves paraules.

I si teniu fills adolescents, què millor que compartir el plaer de llegir junts una novel·la com aquesta!

Us la perdreu?

Jo penso fer-ho aquest estiu amb en Joan.


Segur que ens ho passarem d'allò més bé i esperarem amb delit les noves aventures de l'Slocum a la seva nova destinació: Libèria.

Bona lectura amics!

6 comentaris:

  1. Gràcies....la recomanaré ....que tinguis unes bones lectures i una bona setmana! abraçades de pluja!

    ResponElimina
  2. Ei!De res!
    Espero que els agradin les teves recomanacions!
    Una abraçada de tornada amb espurnes de sol pel maresme!

    ResponElimina
  3. Bona lectura, a tos dos! I una abraçada, mar!

    ResponElimina
  4. Graciès, prenc nota per una lectura compartida amb el meu fill.

    ResponElimina
  5. Jo encara no els tinc en aquesta edat, però potser m'he de començar a preparar, perquè la seva motxilla vagi plena de tot allò que li cal, i no de coses innecessàries!!!
    Una abraçada!!!!
    Petonsssssss també!!!

    ResponElimina
  6. Doncs apunto la recomanació. MAR. Un petó i fins aviat.

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...