m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

divendres, 28 de novembre del 2008

viatges...


Fumeja el tallat damunt la barra.

Recupero minuts perduts.

Vagarejo sense control.

Deixo perdre pensaments.

...

s'enfilen...

s'amaguen...

vigilen...

s'aturen...

miren...

suren...

volten...

observen...

giren...

i...

tornen...

tot plegat en un parell de minuts.

M'encanten aquests viatges...

Sona música coneguda...

banda sonora...

bagdad cafè...

Tanco els ulls i em torno a enlairar...

curiosos viatges de la imaginació.

Ha valgut la pena córrer a primera hora

per ara poder deixar escolar aquests minuts preciosos...

Tot un plaer...

M'hi acompanyes?


18 comentaris:

  1. Si com no compartir amb tuaquesta estona , t'acompanyo em vols?

    ResponElimina
  2. És difícil resistir-se a un viatge d'aquest calibre. Sense equipatge, sense cues... només la imaginació.

    ResponElimina
  3. feia temps que no sentia aquesta cançó.

    ResponElimina
  4. striper...
    i tant! és un viatge de la imaginació... tothom hi és convidat, s'agraeix la companyia...

    company...
    aquests viatges també són irresistibles per a mi... la imaginació és molt poderosa i et trasllada a indrets màgics i per desconeguts per descobrir...

    estrip,
    jo també feia temps que no l'escoltava i la veritat és que és sensacional en qualsevol moment però en el que estava escrivint aquestes sensacions va ser com quedar-se suspesa en el temps i l'espai...
    suspesa en el nores, volant...

    bon cap de setmana!

    ResponElimina
  5. qui podria no acompanyar-te?
    petons i llepades cafeteres!

    ResponElimina
  6. Mare meva quin escrit, és tot un regal a aquestes hores :) jo vinc, on deies que estaves?

    ResponElimina
  7. Gatot_X,
    un plaer la teva companyia sigues benvingut...
    et retorno les llepades en forma de bocins de lluna per iluminar el camí dels somnis...

    cesc,
    sóc... ara mateix... al país de les fades i els follets on la màgia esdevé realitat... tinc alguns desitjos per encomanar... en tens tu també? si és així vine que anirem junts...
    petonets...

    ResponElimina
  8. la imaginació viatjant, i al ritme d'aquesta música... jo tb t'acompanyo

    ResponElimina
  9. que bé bruixoleta!
    com més siguem més lluny podrem arribar...
    petonet

    ResponElimina
  10. Hola Mar,

    M'encantaria....

    Sempre he pensat que davant una tassa fumejant i olorosa del café, poden donar-se les ocasions més meravelloses.

    Una abraçada

    ResponElimina
  11. És fantàstic el que et pot arribar a produir una cançó,.. belles notes, belles sensacions i perquè no, noves emocions i somnis... compta amb el meu granet de sorra per aquest viatge...
    Una abraçada

    ResponElimina
  12. horabaixa,
    jo també crec que les ocasions més meravelloses moltes vegades s'amaguen darrere coses ben senzilles i quotidianes, com pot ser un bon tallat...
    T'apunto al viatge doncs!

    praxis,
    granet a granet es fa una platja...
    i quan els granets són les lletres que formen les paraules i els vostres comentaris, llavors el viatge s'omple de bones vibracions...
    gràcies per acompanyar-nos en els somnis...

    ResponElimina
  13. si l'estona que descrius ha de ser tant bella, t'hi acompanyo. Jo em demano un cafè sol.
    Petonets!!

    ResponElimina
  14. hola instints!
    anem-hi doncs!
    hi ha cafè per a tothom...
    una abraçada!

    ResponElimina
  15. t'hi acompanyo sense dubtar-ho. per la música, per la gent, per les històries, pel cafè ...

    ResponElimina
  16. Eeeeeei!!! que jo també hi vull venir!!! Feu-me un roglet, eh? :)
    Encisador quan davant un tallat o un cafè deixem perdre els pensaments fins al punt de poder trobar tota una vida...
    Una abraçada!

    ResponElimina
  17. òscar i Guspira!
    Us havia deixat abandonats!

    òscar,
    la teva companyia és benvinguda... segur que serà un viatge interessant!

    Guspira,
    quan vulguis ens perdem davant d'un tallat i ens contem tota una vida...

    Cesc,
    benvingut! Aquest viatge es nodreix sobretot de noves vivències, noves persones, noves perspectives, nous horitzons,... per tant, tothom hi és convidat!

    Bon cap de setmana!

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...