m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

diumenge, 1 de gener del 2012

tradició a mida... (la crònica i els vostres desitjos...)

Molt Bon Any a totes i tots!
Aquí us deixo una finestra d'imatges de la tradició de cap d'any en la que enguany alguns us vau afegir a participar escrivint un desig...
(disculpeu per la qualitat, són molt casolanes...)




 Tot a punt per començar...
 
 Ja tenim el primer globus d'agraïment pel 2011!

I anar inflant globus...

 I aquí els vostres desitjos...
Espero no haver-me deixat ningú!













 I aquí la resta de globus...


 Les menges...
 I els globus ja penjats...



 









I aquí... els autors dels globus i protagonistes de la tradició... que per cert, la Carme, s'ha encarregat de popularitzar...
Felicitats guapa per la bona pensada!
















 I les sabates de la fada riallera i feliç de la vida...



I res més...
La crònica de la tradició completada!

Petons i gràcies a tots els participants per ser-hi!


Ha estat un inici d'any genial!


Ple d'amor i estimació, riures i somriures, màgia, desitjos, projectes, somnis,... 
tot ben escrit en els globus... 


i ara...  anem per feina!


... que són molts els somnis i les nits són comptades!
... que són ambiciosos els projectes i finits els dies!
... que són volàtils les il·lusions i cal enfilar-les!
... que són infinits els amors i cal cuidar-los!
... que són deliciosos els riures i cal compartir-los!


Sigueu lliures i feliços aquest 2012!

21 comentaris:

  1. Que a cap dels quatre (ni als que ens vam apuntar a la teva proposta) us faltin els petits moments de felicitat compartida que vaig desitjar, i que he vist apuntat en un dels globus.

    Que tingueu un molt bon any!!!
    Petonets!!!

    ResponElimina
  2. Moltíssimes gràcies per incloure'm en un dels vostres globus...
    mira.. m'ha emocionat i tot...

    doncs això... com deia el meu desig...

    que no us falti (ens falti) un somriure cap dia, però no de l'any, sinó de la vida...

    i que aquest sigui la porta a tot de sensacions i sentiments bells...

    no us mereixeu menys...
    si més no per guapus... ;¬)

    gracies nina estimada...

    una bosseta de petons i abraçades a repartir...

    un petonet dolç per tu, nina
    :¬)**

    ResponElimina
  3. Una crònica preciosa, tant com tot el que el 12 et/us portarà!
    Un dotze ben deliciós, mar!
    Una abraçada, bonica!

    ResponElimina
  4. gràcies , el reportatge fotogràfic és fantàstic, i els globus amb els desitjos també, una feinada feta amb tendresa...i que reguapíssims que esteu tota la família! gràcies de nou bon inici del 2012 sí! una abraçada!

    ResponElimina
  5. Bon any nou, Mar!!!!

    quants desitjos!!! me'ls apunto tb xq el 2012 es facin (almenys una micarona) realitat!

    un petó!

    ResponElimina
  6. Un reportatge preciós...

    Gràcies per comptar-nos-hi també, de veritat que em sembla emocionant.

    I si em permets em quedo amb les teves darreres frases:

    Anem per feina!

    Intentarem enquibir tots els somnis en les nits comptades...
    Aconseguirem projectes en els nostres dies finits...
    Enfilarem les il·lusions per volàtils que siguin...
    Cuidarem els amors infinits, sempre
    I compartirem els riures, segur.

    I tot colze a colze, fent pinya.

    Una abraçada agraïda, mar, molt molt tendra!

    ResponElimina
  7. Mar, deixa'm que t'ho digui: ets un amor, dona de somriure etern! Espero que el 12 et porti les coses que més anhel.lis (i sí, i tant, també moltes alegries!).

    ps: molt de gust de conèixer les teves "circunstàncies" familiars :)

    ResponElimina
  8. Que bonic, Mar. Molt bona feina i molt bon any nou.

    Petons!

    ResponElimina
  9. Em cauen les llàgrimes d'emoció. Algú que gairebé no em coneix em té present en una nit com la d'ahir.(anava mirant i llegint els globus, sense pretensió de ser-hi, i quan m'hi he vist, m'he posat a plorar)
    No hi ha regals tan immensament gratificants, com aquests.
    Mira, ara no puc seguir escrivint, perquè em tremolen les mans; així que només puc acabar dient-te GRÀCIES!!!
    Per tots els moments que podrem compartir en aquest nou any.
    MIL GRÀCIES!!!

    ResponElimina
  10. Caram, caram. Bon Any! Ai, que acabarem tots diabètics.

    ResponElimina
  11. Quin post més maco! i quina il.lusió m'ha fet veure el meu desig per allí...això si q és màgia!

    Saps, amb els amics que ens vam trobar el dia de fi d'any els vaig explicar el vostre ritual i ens hi vam afegir...En certe manera, has fet q aquest cap d'any fos més especial. Gràcies! i com dius tu...anem per feina!

    Una càlida abraçada blocaire!

    ResponElimina
  12. Mar, quina tradició més xula!, un post ple d'il.lusions compartides, gràcies!. Qué tinguis un molt Bon 2012!! i sí anem per feina!

    Petonets blocaires!

    ResponElimina
  13. Mareta meva! Quina feinada! Ara, jo no sé si et va donar més feina preparar tot això per Cap d'Any o fer el post tan complet com l'has fet!

    Estic meravellat, de veritat! Si la iniciativa ja era original, això de penjar, a més, els desitjos del personal que corre per aquí ja ho trobo de traca i mocador! D'alguna manera, també vam estar presents, sense saber-ho en una altra casa per Cap d'Any!

    Gràcies!!!

    Per cert, esteu requeteguapos tots!

    ResponElimina
  14. Quina bona pensada!
    Quina decoració més simpàtica i alegre!
    Felicitats per la idea i BON 2012!

    ResponElimina
  15. Ets la reina de la originalitat, MAR. Aquest post és preciós. Un petó i fins aviat.

    ResponElimina
  16. ostres! ja veig que lo dels globus anava de debò!
    de fet, lo meu del raïm també, però no vaig fer fotos, ni mentre me'l menjava ni mentre el pelava i li treia les llavors xD

    ResponElimina
  17. Quina festassa global. Molt bona manera de coemnçar l'any.

    Bon any nou

    ResponElimina
  18. Ostres, quines cares de felicitat que feu. Moltes, moltes felicitats. M'has fet somriure molt. Us desitjo el millor. De tot cor.
    PD: M'he emocionat en veure el meu desig. Senzill, però de debó que molt sincer.

    ResponElimina
  19. Uauuuuu Mar! Que super bonic!!!!

    Això sí que ha sigut un regal de debó!

    Que tu també siguis molt feliç. Un petó de fada, pq faci conjunt amb les sabatetes!

    ResponElimina
  20. amics i amigues estimats...
    gràcies a tots per passar per aquí i deixar els vostres desitjos, comentaris, petons i abraçades...
    per la vostra generositat i per la vostra companyia...
    com ja us deia aquest any tinc molta "feina" per fer i poc temps...
    d'entrada el projecte professional m'ha tingut ben capficada fins ahir i no he tingut massa temps per respondre-us com us mereixeu...
    els somnis, les il·lusions, els amors i els riures segueixen amb molt bona marxa i les perspectives són immillorables!

    petons i abraçades a totes i tots!

    seguim fent realitat els desitjos de la festa!

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...