m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dissabte, 27 d’octubre del 2012

tardor endins...

Aprenc a caminar entre les engrunes d'un vell castell que un dia,
temps enllà, resplendia colors de prínceps i princeses, de fades i follets.

Cerco, entre les ombres d'avui, els llums que s'encenen en el meu camí.

Cullo amb suavitat uns bocins de somnis escampats en catifes d'altres tardors i
m'omplo les butxaques dels cels oblidats en els racons.

Així, tossudament, com una formigueta omple el seu cau,
vaig brodant de somriures el meu abric per alleugerir l'hivern que ja és a tocar,
sento el fred que s'acosta i em fa por quedar-me sense cuirassa.

Mentre, plou per dins.

19 comentaris:

  1. "Cerco, entre les ombres d'avui, els llums que s'encenen en el meu camí."
    És la descripció perfecte del dia que he tingut avui.
    Petons, guapa!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sort que encara hi ha llums en els camins que seguim...
      Besets bonica!

      Elimina
  2. i si plou per dins, que hi farem? la vida ja té aquesta punyetera costum de calar-te fins als ossos.

    Abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. deixarem que les gotes llisquin...
      cos avall...
      i cercarem l'escalfor dels sols que estimem...
      i la vida tornarà a lluir,
      com ho ha fet sempre...
      des de dins

      besets senyoreta!

      Elimina
  3. La sensació de quedar-me sens e cuirassa i ben desprotegida del tot... la vaig tenir intensament l'hivern passat. La veritat és que aquest hivern no deixaré que m'agafi desprevinguda...

    Brodaré molts somriures en el meu abric i així serà més i més gruixut per abrigar-me.

    Abraçades, mar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. els somriures ens abrigaran aquest hivern carme!

      besets i moixaines!

      Elimina
  4. Si fa no fa, em em passa el mateix.
    Prendré exemple i colliré bocins dels meus somnis i brodaré somriures per abrigar-me... que jo sento el fred acumulat de massa hiverns.
    B7s guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. doncs benvingut al club!
      segur que entre tots aconseguirem que aquest hivern sigui ben càlid!

      besets jardiner!

      Elimina
  5. Bon abric el de somriures! Són dels que donen més caliu!

    Apa, i un somriure més perquè l'hi afageixis! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies rachel!
      farem uns abrics preciosos amb tants somriures!
      besets rebonica!

      Elimina
  6. M'esborren les teves paraules, tan sentides i profundes. Brodar somriures per sentir-nos més recollits, no sentir el fred que ja s'atansa, i continuar, recollint bocins de tardor, o encetar-ne de nous.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  7. Respostes
    1. abraçades Dafne!
      compartir paraules, sentiments i també somriures ens uneix i fa créixer el caliu!

      besets tardorencs preciosa!

      Elimina
  8. escrius meravellosament bé mar.....mar de sentiments....sense cuirassa fa por però no estarem desprotegides...hi haurà abrics i mantes d'afectes ben segur...bona tardor! abriga´t! abraçades de calidesa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Elfri!
      mil gràcies superbonica, les teves paraules d'abric venen carregades de calideses i somriures per passar tot un hivern!
      petonets!

      Elimina
  9. brodar somriures en un abric està molt bé i és molt necessari per a poder-te fer cuirassa per soportar l'hivern. Xò si vols, et porto un impermeable per aquesta pluja de dins.

    molts i molts ànims i una abraçada ben calurosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies rits...
      la pluja de dins s'ha esvaït amb les vostres paraules i moixaines plenes de somriures de companyia.
      serà un hivern fred però molt suportable amb tots vosaltres!
      besets i somriures!

      Elimina
  10. Recull somnis i que no se n'escapi ni un. També abriguen i molt quan la pluja s'ha escolat cap endins.
    Una megaabraçada Mar :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies preciosa!
      Un megasomriure i un petó molt suau i agraït.
      S'està bé entre vosaltres, us enyorava!
      ;-)

      Elimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...