m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

diumenge, 5 de desembre del 2010

resultats concurs... 1TBfC

Benvolguts i benvolgudes lectores d'aquest bloc...
us faig saber que, acabat el termini de participació en el concurs d'endevinar textos, ja tenim els resultats del concurs d'escrits elaborats segons comanda del Ferran per a l'activitat blocaire de la trobada berlinesa...     
Aquí teniu els autors i lectors del conjunt de textos...(aquests darrers hem penjat els textos dels autors en els nostres respectius blocs)                               
                                                  Autor/a                       Lector/a
                                                  Rita . . . . . . . . . . . . . .Lluïsa
                                                  Utnoa . . . . . . . . . . . . Rita
                                                  Eulàlia . . . . . . . . . . . .Mar
                                                  Francesca . . . . . . . . Sànset
                                                  Joan . . . . . . . . . . . . . Eulàlia
                                                  Sànset . . . . . . . . . . . Joan
                                                  DooMMasteR . . . . . .Utnoa
                                                  Kika . . . . . . . . . . . . . Francesca
                                                  Lluïsa . . . . . . . . . . . . DooMMasteR
                                                  Mar. . . . . . . . . . . . . . Nur
                                                  Nur . . . . . . . . . . . . . .Kika


Així doncs... a mi em va tocar llegir el text de l'Eulàlia... s'ha de dir que era un dels noms que em ballava pel cap però que al final, no vaig dir i, per tant, no ho vaig encertar!

Els participants... 3.... us mereixeu premi... per diverses raons...
la montserratqp... no ha encertat l'autor del text però curiosament... va donar la mateixa resposta que jo!
l'Albert B.i R... anomena en DooMMaster... que tampoc és l'autor del text però podia haver-ho estat... perquè no?

I, finalment, la guanyadora del món mundial!
La Isabel!
per diversos motius que em sorprenen enormement!
primer de tot perquè n'encerta l'autoria... sí, Isabel, aquest text penjat al post anterior és el de l'Eulàlia! però els motius que dónes per prendre la teva decisió em deixen ben parada de la gran capacitat d'observació que tens (i que jo no tinc i envejo evidentment!).
Felicitats!

Tots tres podeu anar a recollir el vostre ben merescut premi a ca'l Ferran (autoria d'en Sànset) que ha preparat un guardó excepcional per a l'ocasió... i aneu amb compte! en Ferran ha enredat una mica la troca en el seu post! (coses de n' Allen segons ell...).

Gràcies altra volta per la vostra participació i fins aviat!

Una abraçada per tots i totes!
Acabeu de passar un bon diumenge!

10 comentaris:

  1. Apa, Mar, tens raó!
    Ja m'estranyava a mi que no n'hagués encertat cap, tant d'interès com hi vaig ficar, és que avui amb els nervis m'he mirat malament la llista, he confòs els autors amb els lectors, ara vaig a veure si n'he encertat algun altre! gràcies.

    ResponElimina
  2. Veig que heu estat ben entretinguts a Berlín. Felicitats per tot el que això us ha aportat.

    Una abraçada, Mar.

    ResponElimina
  3. Hehe, sí que he embolicat una mica el post, eh? :)
    M'ha fet molta gràcia, Mar, quan dius "que tampoc no és l'autor del text, però ho podia haver estat" :)) Doncs sí, i tant, perquè no?

    Que passis molt bona setmana!

    ResponElimina
  4. Isabel... no et pensis que entre uns i altres jo també dubtava al final... i he hagut de revisar si el text era o no era el de l'Eulàlia!
    jejeje...


    Violeta!
    Hem estat la mar de bé! Sí!
    Ha estat una experiència desvirtualitzadora i de descobriment d'una ciutat encantadora!
    petons!

    Ferran...
    sí, sí... en Woody que ha capgirat el post...
    jejeje...
    bé havia de buscar alguna excusa per tal de poder donar-li el premi a qui no l'havia encertat!
    la participació és el que compta... sempre! la intenció és l'essencial...

    Bona setmana per a tu també Ferran!

    ResponElimina
  5. Trilurí-larà!

    Són els colors que em descontrolen l'humor ...

    ResponElimina
  6. ja ja ja...
    Joan... veus que bé!
    els colors fan meravelles!
    ;)
    que estàs treballant avui?
    vaja (si és així... ja en som dos...) no et cansis!

    ResponElimina
  7. ei! has retallat al foto no? ja no es veu aquell jer ...
    bé, jo no m'hi havia fixat fins que no ho vas dir tu :-D

    ResponElimina
  8. Ei, aquesta tan reguapa ets tu? :)
    Us felicito per tot el que us ha aportat aquesta experiència. Vist des de fora ho trobo realment bonic i a més es respira aquest bon enteniment que fa tanta enveja... sana, eh?! :)

    Que acabis de passar bona setmana!
    Una abraçada molt gran, bonica!

    ResponElimina
  9. què observadora kika...
    una que és presumida...
    ;)

    Guspira...
    em mires amb bons ulls!
    ;)
    potser a la propera t'hi animes... ha valgut molt la pena!
    petonets per a tu maca!
    que acabis de passar una setmana de manera 'ben especial'...
    pensaré en tu!

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...